Custom Search

الثلاثاء، 21 أغسطس 2012

جربتي قبل كده تستعبطي وتنامي في حضن جوزك

مشاهدة الموضوع

السلام عليكم بصو يابنات انا قبل كده كنت نايمة في حضن جوزي حبيبي وكنا بنتكلم وبعدين قوم ايه استغليت انه فتح في حديث طويل شوية وعملت نفسي اني نمت قولت لما اشوف الواد هيعمل ايه ولما بيسألني عن رأئيي في الموضوع عملت زي سلمى في عمر وسلمي هههههههههه لا ما ردتش عليه وسأل تاني بصوت واطي قوي برضو ما ردتش اتأكد اني نمت راح فزعني وقالي قومي يابت اتجري ونامي جنب العيال هههههههه لا انا بهزر بصراحة لقيته بسني من راسي اه والله وحضني حضن كده جميل وحسيت انه فرح قوي اني نمت في حضنه عارفين والله العظيم كان احلى احساس انا اخدت الفكرة دي من فتوكة هنا وجت في دماغي ساعتها وقولت اجربها بس الحركة دي مش هنساها ابدااااااااااااااااا لانها بجد عرفتني اد ايه هو بيحبني وكان احساس حلو قوي ربنا يارب يخليه ليا وما يحرمنيش منه اسكتو بأه ما تفكرونيش لحسن هو مسافر وبقالي 8 شهور وانا بعيدة عنه ربنا يقربنا لبعض يااااااااااااارب وكل وحدة ياحلوين تجرب وتقولي

1 التعليقات:

أزال المؤلف هذا التعليق.

إرسال تعليق